Jäkla försäljare

Köpte mig ju en dator i fredags. Jag stod där och vägde mellan två stycken lika dana där det enda som skiljde dem åt var att det var en optisk enhet i den ena för tusen kronor till. Att ha en sån underlättar ju om det är program som ska installeras eller medföljande cd-romer till studentlitteratur och annat men det gick att köpa en extern dvd-spelare för runt 5-600:- så att betala 1000:- extra kändes ju dumt. Jag försökte förhandla med försäljaren men han kunde då rakt inget göra på priset då det var sååå pressat redan. Då tog jag den "billigare" utan dvd. I dag i reklamen kom ett blad från Elgiganten med den dyrare datorn TILL SAMMA PRIS SOM MIN. Åhhh, jag blir galen på en del idioter. Han kunde väl bara ha nämt att den skulle reas ut så kunde jag lugnat mig några dar. Det hade spart både han och mig lite tid för nu ska jag ha den datorn till vilket pris om det så blir att jag får göra ett rytande till Sverker Olofsson. (eller ja, inte till vilket pris som helst utan för samma som för min förra)

Visst blir man less ibland.

Kommentarer
Postat av: ´camilla Ander

ÖPPET KÖP?

LYCKA TILL!

2009-08-10 @ 12:53:04
Postat av: mamma

Jag ryter mer än gärna åt dig...

Behöver verkligen avreagera mig på nåt...å en försäljare känns som ett bra alternativ, när åker vi?

2009-08-10 @ 15:37:37
Postat av: Maloo

Kom bara så åker vi på studs.

2009-08-10 @ 15:46:24
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0