Är det inte svårare

Jag har lagt till en google-översättare för er som gärna vill läsa mina inlägg på Engelska...eller för den delen Albanska eller Ryska. Skratta inte ihjäl er bara. Det gjorde nästan jag. Här har jag gått och trott att engelska är svårt och att jag inte klarar av det...och så har jag mött ett verktyg som änna är värre än mig. Det ger mig tröst på nåt vis även om jag inser att det inte lönar sig att känna sig överlägsen...ett verktyg.

Här kommer ett smakprov på ett par rader på mitt förra inlägg, översatt till nån sorts engelska. Pete, du kan väl översätta tillbaka så får jag se vad jag egentligen skrivit. Ni kan ju roa er med att försöka lista ut vilka rader som är ursprungsraderna.


"The afternoon of the days spent on the Kinnevik-Kullagården with their good buffet.  It is as förjordat measured only. But it was nifty view of the day when the sun light and WHOOSH over skiers on the slopes."

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Done deal.

=)



Google-översättaren suger.

Hårt.

Man skrattar bara mest...ja, precis som du gjorde.



=)



Men roligt tidsfördriv.

2009-02-16 @ 06:43:22
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0