Där ligger jag i lä ;-)

Det var en gång (för 10 år sen) ett träningsläger i Hamburgersund. Malin hade fått energi som hon aldrig haft förr. Hon spelade en match där hon lekte med motståndarna, fintade som den värste Maradona. Hon fick smek(ök)namnet Troll-Margit för hon trollade så väl med boll som motspelare...eller jag kanske ser det i ett annat skimmer nu när det ändå gått ett decenium. Men lite trollar jag allt med bollen även om jag oftast inte vet efteråt hur det gått till. Nu har jag i allafall hittat en som nog mer är värd Bolltrollartiteln. Och jag lovar er att jag ska drilla Alfred hårt i sommar... 



Kommentarer
Postat av: Jessie

Hamburg er sund... vad är det för ort??? Hittar den inte på kartan hur jag än letar... :)

2009-02-26 @ 19:52:38
URL: http://jessiessimplelife.blogg.se/
Postat av: Maloo

Du ser hur det blir när man är hungrig. Du vet jag kör ju lite påsar nu och det enda jag tänker på är mat, mat och...HAMBURGARE...men det ska naturligtvis vara Hamburgsund UTAN er.

2009-02-26 @ 23:06:40
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Helena

MÅNDAG 2/3-2009 KLOCKAN 08:00 ÖPPNAR VI PÅ FÄRG & FANTASI VÅR STORA UTFÖRSÄLJNING EFTER BRANDEN. 80% PÅ ALLT!!!!

VÄLKOMNA ALLIHOPA!!!

2009-02-27 @ 19:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0