Uppgradering

Vi har uppgraderat vårt bredband men det verkar inte vara nåt som märks här på blogg.se. Segare än segast. Får se om det går att ladda upp ett par bilder i allafall. Hittade nämligen två när jag kollade kattungekort på min UNDERBARA Änglatrumpet jag hade sommaren 2004. Ättlingar till den har överlevt 4 vintrar i garaget men förra sommaren var jag inte så snäll mot just den avkomman så den blev inte så stor så det gick att ta sticklingar då och nu i vinter så ser den inte så levande ut längre. Men här kommer i allafall bevis på dess glansdagar...





Min vadetnuäriblåakrukan ser inte lika välmående ut kanske...nu kommer ett perspektiv så ni verkligen ser hur stor den är...




Det doftade underbart på sommarkvällarna på altanen och i år köper jag nog en ny fräsch. Kanske en lila...eller röd. Går det åt pipan med blommningen kan jag ju alltid ta hand om bladen. Det lär vara en upplevelse utöver det vanliga ;-) (O.B.S. skämta bara mamma, jag är ju en ordentlig tjej)




Kommentarer
Postat av: mamma

Köp spikklubba..så kan vi ha mer upplevelser..

*kan min Ayla* ;-)

2009-02-11 @ 16:56:09
Postat av: carina

Den gick inte av för hackor den du!

Här i förrådet börjar det att röra på sig lite här ock där, ska bli spännande att se vad som överlevte vintern.

2009-02-11 @ 20:45:56
URL: http://sinneskatten.blogspot.com
Postat av: Nettans syster

Du..berätta lite mer om bladen...jag är deprimerad....dricker rött vin ....Mauro...med en bouquet av hästskit och vanilj....

2009-02-11 @ 22:51:29
Postat av: Helena Färg och Fantasi

GRATTIS på födelsedagen!!!! kram

2009-02-12 @ 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0