Grym

träningsvärk är vad jag har idag. Bokade ju ett BodyPump igår och glad i hågen åkte jag dit till kvart över tio. Det var bara det att det var på onsdagar det började kvart över...igår började det prick 10. Så min uppvärmning bestod av den svettning som gick genom kroppen när jag märkte att de redan börjat och att jag var försen. det är väl inte alltid jag är i tid till saker och ting direkt men det har ALDRIG hänt förut att jag kommit försent till ett pass. Usch och fy. Som tur var hade jag åkt "i tid till kvart över" så det hade bara gått uppvärmningslåten när jag kom in men då fick man ju ta det lite lungt i början för att inte döda musklerna direkt. Det enda jag kunde tänka på under passet var att det var så pinsamt att komma in när alla redan börjat. Själv irriterar jag mig grymt på de som kommer försent för man tappar koncentrationen på det man håller på med. Nu verkar det väl mest varit jag själv som var helt ofokuserad då.

Det där med att inte döda musklerna tänkte jag tydligen bara på första låten för sen körde jag på som att det inte alls var flera månader sen sist. Och i natt var det nära jag behövde kateter för jag kom inte upp på dass p.g.a muskler som hade så ont så de hellre önskat de vart döa. Och deras ägare med.

Projektet för dagen är att få i ordning i Almas rum. Vita garderober har kommit in och alla kläder och även backar med leksaker har fått ny plats där i. Jag har lite planer på hur jag ska göra för att få dem lite snyggare men det tar nog ett tag innan jag kan ha fått Steffo med på samma planer. Han behöver lite övertalning och hjärntvätt på det viset att jag gång på gång talar om för honom hur snyggt det eller det kommer att bli. Till att börja med är han alltd skeptisk men efter ett tag tycker han att det nog blir rätt bra och tillslut tror han nästan att det är han själv som kommit på den briljanta idén.

Tillbaks till röjartagen. Jag dokumenterar allt väl med min nya kärlek.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Vaddå nya kärlek??

2009-01-18 @ 10:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0