HJÄLP MIG eller Datorernas underbara värld

Sitter här och försöker plugga Engelska B. Har en bok med texter i och efter texterna är det massa frågor. Facit till frågorna står inte att finna i boken hur jag än letar och jag kan ju skriva boken full med svar men det gör inte så stor nytta om jag inte vet om det är rätt eller inte. Kom då på den briljanta idén att det kanske var därför det var medskickat en cd-rom. Att svaren var där på. In med skivan i datorn. Jag har allt använt den två ggr förut men då mest gjort lite vocabulary and grammar that I need the most. Med min vanliga tur då, så kommer det upp ett error på dll-filen och skivan kan inte köras. Jaha, en bok inköpt för 400:- med en skiva som inte funkar. Åhhh, jag blir galen på dessa datorer. Nu står mitt hopp till alla er därute...har ni råkat på detta och vad/hur gör jag. Instruktioner mottages men gärna översatt till lättläst svenska så även jag förstår.

Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: mamma

...annars kan du få numret to my very best friend Sir Pete.

Han är en fena på engelska.

2009-01-30 @ 17:26:03
Postat av: Maloo

Nu var det ju inte Engelksan som var the mainproblem here va utan the damn computer. But I can send him an e-mail with my homework and he can correct it if he wants to.

2009-01-30 @ 18:20:42
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: lotta

nä stavning i svensk ENGLEKSAN

2009-01-30 @ 20:43:41
Postat av: Maloo

Oj då, det kändes konstigt när jag skrev det men jag kunde inte sätta fingret på vad. Now I know!

2009-01-30 @ 21:17:49
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Camilla

För oss som tycker det är svårt med engelskan finns det alltid genvägar....prova denna sida.



http://translate.google.com/



Lycka till med studierna.

2009-01-31 @ 13:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0