Hooked on Prison Break

När jag började skolan i Augusti förra året så hade jag inte tid med alla serier jag alltid följer. Jag är ju en typisk seriemissbrukare och följer allt som går kl. 21. House, Alias (när det gick) Cityakyten, Medium, Ghost Whisperer och FRAMFÖR allt Prison Break. Nån smartskalle kom ju dock på för nåt år sen att de skulle visa Cityakuten och Prison på samma dag så Prison blev förpassat till kl. 22 och när skolan sen sög all styrka ur mig så vare sig jag hann eller orkade jag titta på det längre. De första måndagarna var like a living hell. Sån abstinens vid 22-tiden så ni anar inte. Nu framåt jul och serien hade uppehåll så trodde jag att jag äntligen var fri från begäret...ack så fel. En gång beroende, alltid beroende. Så denna helgen har jag haft ett Prisonmaraton. 9 avsnitt avverkade. Snart, snart så är jag ikapp tv-avsnitten. Typ bara sex kvar eller så. Så lagom till nästa måndag kan jag väl titta på tv'n igen. Om jag inte tjuvkollar några avsnitt i förväg. Stor risk föreligger.

Näpp nu får jag se om jag kan hinna med ett program till innan det blir gonatten för ikväll.



Mel: Tryggare kan ingen vara, Av Maloo, Prisonaddict.

Snyggaré kan ingen vara
Michael Scofield och hans Sara
Är på rymmen, jagar Scylla
Dumma Gretchen får sig skylla...

Kommentarer
Postat av: Jessie

Lycka till med portersteken

2009-01-25 @ 12:53:01
URL: http://jessiessimplelife.blogg.se/
Postat av: Kotteby

1. Tar inte porterstek typ 4 timmar att göra.

Vilket tålamod dära...

=)



2.

Prison Break går på sista säsongen.

Äntligen. De skulle slutat för två säsonger sedan. Måste alla Amerikaner totalförstöra alla serier genom att sända två/tre/fyra säsongern för mycket. Varför? Varför?



Nåja.....8 avsnitt (17 till 24) kvar av PB.

Yes, två extra timmar som avslut.

Tröttnade för längesedan. Tittar numera endast för att jag måste få veta hur det går. Men PB dog i mitt hjärta under säsong 2.



2009-01-26 @ 01:35:32
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0