Julklappsbyte

Fick ju en kolsyremaskin i juleklapp och tyckte inte riktigt att den gjorde bubblor som hållde. det blev många bubblor men de blev väldans små och det smakade avslaget ganska snabbt. Har gått och oroat mig (som jag alltid gör) för vad de ska säga när jag skulle reklamera den och övade mig hela vägen in till Skövde på att låta saklig, argumenterande och slutligen, när de inte gick mig till mötes, skulle jag läsa upp konsumentköplagen för dem. Naturligtvis (som alltid) räckte det ju med att säga att jag är inte nöjd. Vill du ha en ny eller pengarna tillbaka sa dom. Typiskt mig att göra berg av sandkorn. Typiskt mig att oroa mig för saker som inte ens är nåt att oroa sig för.

Nu har jag iallafall siktat in mig på en sådan här då jag fått rekomendationer om att den är bra. Fanns för 800:- på On Off, kostade 995:- på Maxihuset. Nu blir det att taq sig till en OnOFF-butik och hoppas på att de inte är slut över allt.

Gonatt alla!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Upupupp! Hold your horses!

Köp ingenting utan att rådfråga min gode vän Pete för det inte han vet om "saker som går att köpa" är inte värt att köpa!

2009-01-07 @ 17:53:51
Postat av: pete fisher

ps. Pete Fisher är englands svar på Sverker Olofsson ds.Petes fru

2009-01-07 @ 20:29:59
Postat av: nettan

vi har en soda streem och den är vi jättenöjda med...goda bubblor

2009-01-07 @ 20:50:48
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Maloo

Det får bli en sodastream då. Anna, vad säger Sverker om det tror du? Men wasser maxxen kan du slänga i sopetunnan Sverker.

2009-01-07 @ 21:37:37
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Jessie

Maloo!! Varför har du blivit så rädd... När Lina är så modig??

2009-01-08 @ 15:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0