Kyligt

Usch, idag var det allt kallt igen. Men jag började med vanan att gå ut och gå igår och det får ju inte bli en ovana att då stanna inne för att det är kallt så det var bara att bylsa på sig och gå en promme. Jag har Dennis Lehane, Patient 67 i öronen så det går väldans bra. Än så länge är den spännande. 

Nu jäklar ska mina promenader prioriteras, minst en om dagen ska det bli. Har ju beställt mig en tankini inför beach -09 och då vill man ju komma i den. Fast huvudsyftet med just en tankini var att inte skrämma slag på alla som befinner sig på badpalatset i Örebro den 7 mars. Man får ju dölja det som döljas kan liksom.




Gud vad snygg jag verkar bli i den...brunhårig och slank ;-)
När jag ändå var i beställartagen så åkte den här med som genom en knapptryckning. Hoppas Steffo inget märker bara...




Näpp nu blir det datakurs igen då. Hoppas det går något snabbare idag annars får jag stress-symptom. Sen ska jag hämta min KAMERA äntligen (det var ju hela tre dar sen jag beställde ;-)) och ikväll börjar familjeträning i Istrum igen. Gud vad jag promenerar nu för tin'

Kommentarer
Postat av: mamma

Badpalatset!!.. 7 mars!!..Så snart??..Herregud!!.. Fanns det månne några tanTkini på lager? (typ en såndäringa från 30-talet med ben i tjockt vadmalstyg)

2009-01-15 @ 17:24:51
Postat av: sussi

Skitsnygg! Du kommer att bli såå fin i den. Duktig du är som börjat ut ch gå, det lönar sig, kram Sussi

2009-01-15 @ 17:44:57
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0