Nu är den beställd

När man beställt nåt vill man ju ha det NU på en gång. För det första (när det gäller mig och min otur ) vill man ju se om varan är den man beställde och att den är hel och inget fattas. Sen,beroende på vad det är man beställt, vill man ju använda den med en gång. Den sak jag beställt nu är liten och behändig, man kan använda den själv eller tillsammans med någon man tycker om. Den drivs med uppladdningsbara batterier och ett tips är att alltid ha ett par uppladdade så man kan njuta av sin vara närhelst man önskar och inte behöva bli frustrerad för att batterierna tar slut. Den har många finesser och en diskret look, tar liten plats så du kan ta med dig den i handväskan om du är på resande fot, bara att ta fram och använda när lusten faller på. Rekomenderas dock ej att användas på biografer eller konserter då det kan anses som störande. Den gick att få i många färgval från rosa till svart...men min är silverfärgad med svart detaljer, det tyckte jag kändes mest exklusivt. Nu är ni kanske nyfikna på hur den ser ut......HÄR är den




     Ja, vad trodde ni eller???

Kommentarer
Postat av: mamma

VILL HA!!!..

aj fan, kollade bilden först efteråt. ;-)

2009-01-12 @ 16:58:47
Postat av: nettan

haha...jag som trodde du tagit mod till dig !!??

2009-01-12 @ 21:27:02
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0