Hemma igen

Kom hem igår från en hel vecka utan vare sig TV eller dator. Dator hade vi i o f s med oss men det mobila bredbandet talade om för oss att vi var Disconnected. Och lika bra det för vi hade ju faktiskt semester. En väldans trevlig semster i goda vänners lag. Vi åkte ju med Momossarna och hamnade helt osannolikt på platserna bredvid varann. Ca. 1 meter mellan vagnarna. Så fort bilderna hamnat i datorn så ska jag bevisa det för er. Och jag har tagit kort på denna semestern. Jag som alltid glömmer kameran annars hade den som fastlimmad vid armen denna resa. Är man på Österlen får man ju inte missa alla trädgårdar som finns...gud vad fint det var...vilken inspirationskick...

Just nu orkar jag inte mer än att tala om att jag är hemma och får i brist på annat visa er ett par kort från hur min trädgård såg ut  innan jag åkte..





Och det är inget mot vad den blommar nu när jag kommit hem...



Ser ju nästan ut som att jag redan hade en blommande trädgård utan Österleninspiration ;-)

Gonatt!!

Kommentarer
Postat av: mamma

..å det är jag som har skött om den hela veckan....voila!! ;-)

2009-07-28 @ 02:13:09
Postat av: mamma

så rolig jag kan va, å hur jag kan bolla med sanningen...så här på småtimmarna! ;-)

2009-07-28 @ 02:14:34
Postat av: carina

Välkomna hem till verkligheten!

Visst är det kul att vara borta så man kan komma hem och se att det är fint hemma också.

Österlen är en fantastisk plats , jag ser fram emot att få se dina bilder.

2009-07-28 @ 09:35:02
URL: http://sinneskatten.blogspot.com
Postat av: Anonym

Välkommen hem!Låter som om ni haft det bra.Visst är det gött med semester? Men det går allt bra att jobba oxå, jag är inget avis, kram

2009-07-28 @ 15:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0