Skomakarns barn...

Är inne på min sista vecka innan semestern. Ser verkligen fram emot den. Steffo är inne på sin andra semestervecka. Barnens dagis respektive fritids hade nämligen stängt så istället för att de ska vara på okänt dagis/fritids så tog han ledigt. Den första lediga veckan såg ut så här:

Måndag och tisdag: Morre fick ta hand om Alma, Steffo och Affo var hos en karl och byggde altan.
Onsdag och torsdag: Alma och Alfred fick följa med när Steffo skulle hjälpa en annan karl att göra en trappa.
Fredag: Alma och Alfred fick åka med Steffo till div. olika ställe för att skaffa grejjer till maskinen.

Som en parantes tänker jag bara visa lite hur jag har det här hemma...





Våran trappa...ett litet brädhaveri. Ett sånt där projekt man kunde ta tag i om man hade semester...






Baksidan av vårt hus som vi byggde färdigt för åtta (8) år sedan. Om jag blundar och koncentrerar mig riktigt hårt så ser jag nästan altanen framför mig...   =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahahahah jag skulle kunna lägga ut bilder från vårt hus... PRECIS samma story hos oss !!! konstigt...

2009-07-15 @ 10:10:30
Postat av: mamma

Är inte du å kotten kompisar på fejjan?

Han är en jävel på å renovera! ;-)

2009-07-15 @ 15:14:07
Postat av: Jessie

Men garaget kanske är fint.. Det är det i alla fall här...

2009-07-16 @ 12:24:17
Postat av: carina

Mitt ibland alla siffror som inte vill vara på rätt ställe, kan jag bara konstatera att vi har bara en dag kvar!

Överlever jag siffrorna så kommer jag i morgon, så vi kan fira att vi äntligen får semester!

2009-07-16 @ 19:40:42
URL: http://sinneskatten.blogspot,com
Postat av: lotta

ta hem nettan attan så kreativ den kvinnan är nu ge henne lite vin så är det snart klart

2009-07-16 @ 21:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0