Googla på sina vänner

Det är ett kul tidsfördriv. Och man hittar både det ena och det andra. Här går man kanske omkring och tror att man måste va kändis för att va med på träffar på google men inte då. Det här hitta jag om dig  Lisa . Grattis, grattis. Om Karin fann jag dettaGrattis, grattis till det med. Som träff nr. 9 på Karin fanns ett inlägg från Maloos Krypin. Gogglar jag på mig själv så kommer denna finfina träff upp. Bäst är ju ändå Carre för hon är till och med på bild. Kolla in sidan 13 i detta församlingsblad.

Så nu har jag fördrivit färdigt min tid för nu har jag snart drivit mig själv till söms. Har en lååång 12 timmars arbetsdag framför mig i morrn så det får bli bingen nu. Men jag ska nog googla vidare nån annan dag och se vad jag mer kan hitta för kul.

P.s...hahaha jag kunde inte sluta och nu ser jag att man kan få reda på mer än vad man behöver veta här på internet. Men du kan va lugn Carre. Jag misstänker att du är en lika fattig student som jag så jag ska inte slösa mina pengar på ett sånt SMS.

Kommentarer
Postat av: mamma

Maloo...du måste lära mig mer...lokalt, själv googlar jag så jag blir mörkrädd!!



http://www.ne.se/alfred-ander



;-)

2009-06-21 @ 00:31:16
Postat av: Lisbet

Hahahaha, sicken mamma du har. Äpplet faller inte långt från päronträdet eller vad är det man säger. Ni är iallafall väldans roliga båda två, gillar er skarpt.

2009-06-21 @ 10:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0