Tack för kaffet

Kan nån tala om för mig vad det är för nytta med att lära sig att k= Y2-X2/Y1-X1. Och hur kan man ha nån som helst användning i sitt vanliga liv av att veta att y=kx+m. Och varför kan jag efter andra omgången på matte B inte begripa vad dom menar när dom skriver Låt f(x)=12-3x och bestäm x så att f(x)=8. Är jag helt dum i huvet eller??

Näe nu skiter jag i matte. Nej, jag ska inte hoppa av igen. Jag bara skiter i det för dagen. Vet ju att svaret antagligen poppar upp i natt.  Hjärnkontoret tar aldrig matteledigt nämligen. Nu ska jag simultankolla på House OCH läsa min nya tidning jag fick i brevlådan i dag.





Passar även här på att tacka Kotteby för kaffet. Trevligt att råkas outside the box ;-)


Kommentarer
Postat av: Carina

Kan man få en recention av tidningen? om det är värt att köpa den.

Eller man kan kanske få läsa den efter dig som andra gamla tanter gör.

Just idag känner jag mig som en jättegammal "tant"

2009-03-26 @ 07:26:58
URL: http://sinneskatten.blogspot.com
Postat av: Nettan

Love Leila ...fick en härlig bakbok av syster... peace of cake...underbar...får nog köpa tidningen oxå...

2009-03-26 @ 12:37:14
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: carina

Jag har sett på tv´n att det finns två städtanter som kan komma och röja i tidningshögarna.

Men du får nog spara lite till ifall de ska ta sig åt att rensa i röran.

2009-03-26 @ 18:09:57
URL: http://sinneskatten.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Synd att du inte var med i centrum av Glömda byn i dag med kameran för då hade du fått fota en alldeles härlig mamma som försökte att använda sin onda höger arm. Mer får jag inte säga. Säger bara att det var synd att inte barna hennes såget.

2009-03-28 @ 18:47:15
Postat av: Maloo

Lisbet/

Åhhh, attans att jag inte var där. Du råkar inte taget några hemliga bilder du kan skicka??

2009-03-30 @ 09:30:19
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0