Två avklarade, två kvar

Har idag avslutat mina matte- och programhanteringsstudier. Det gick ju över förväntan. Matten som jag hatat sååå för att jag verkligen inget fattat hade nog satt sig lite ändå för på sista provet om geometri och statistik fick jag MVG på och på det Nationella som jag gjorde igår...fick jag MVG på. Stoltare kan ingen vara. Nu var jag ju lite ojämn och fattade tydligen inget förrän på slutet för på de två första proven blev det ju bara G på så totalbetyget för kursen blev VG och det är ju betydligt bättre än IG som jag hade väntat mig. Då höjde jag mig ett snäpp här med sen slutbetyget från gymnasiet. Bra gjort Mallan. Programhanteringen gick om möjligt ännu bättre och där inkasserade jag ett MVG i slutbetyg. Nu har jag väl Arbetsterapeutprogrammet som i en liten ask va??

I morgon får jag förhoppningsvis mitt Historiabetyg också sen kan jag ägna mig helhjärtat åt Engelska B som egentligen inte är slut förrän i midsommarveckan men som jag ska snabba på med lite så jag kan kompletera med det betyget också. Om jag nu höjer mig i det annars kan det väl kvitta. Men jag kan ju intensivplugga med detta nu till 1 juni då jag börjar jobba igen så det kanske kan gå vägen. Jag kanske till och med hinner slänga in ett blogg inlägg då och då ;-)

Som kompensation för dåligt bloggande visar jag här upp Harry Albansson. Han är väldigt lik de där Ica-hundarna man fick för sin 25:- rabattlapp för några år sen =)


            

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Var det inte det vi sa när du började läsa. Du är duktig och kvinnor kan, det vet du väl. Bra jobbat Malin. Och visst är Harry söt.

2009-05-20 @ 10:40:00
Postat av: Nettan

Grattis Maloo !!! Underbart jobbat !!

2009-05-20 @ 17:55:33
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: lotta

grattis du är ju ett geni

2009-05-20 @ 20:07:46
Postat av: Maloo

Tusen tack. Ni ä la för goa !!

2009-05-21 @ 21:59:17
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0