Helgen i korthet

Fredagen bestod i att plugga, skickade in min första individuella hemtentamen. Får väl gå och va nervös ett tag över det. På kvällen kom Johan, Karin, Lina, Majki och mor min hit. De två första och jag och Stefan skulle åka vidare mot Skövde och Arvingarna. Dom spelade på Bogrens salonger. Kvällen till ära var temat...Vild och skild. Ja, det var allt lite köttmarknade där. Man förärades med ett armband när man kom in. Grönt för singel, öött för upptagen och gult för tveksam. Jag fick ett grönt och Stefan ett gult. Men vi höll oss allt till varann ändå. Det var säkrast så. Arvingarna hade bara ett uppträde på en timme mellan 24-01 och sen var vi gamlingar trötta.

Lördagen gick i vilans tecken. Alfred var på kalas och sen sov han över hos en kompis så vi var nästan barnlösa. Alma hon är ju rätt beskedlig så hon märktes knappt.

I dag har det vart trädgårdsarbete för hela slanten. Har dragit upp mynta och hallon som hade gått och gängat sig i landet. De hade ynglat av sig nåt bedrövligt. Nu på kvällen är det Wallander som gäller. He is from Yschtad. Och sedär...nu är nog nyheterna över för denna gång.

Sing so long! 


Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som en rätt bra helg! Själv har ja jobbat och varit i Lindesberg o grattat lillis. De va mysigt! Kram på dej!

2009-10-20 @ 19:15:56
Postat av: helena

Så pass... nu e det snart helg igen:)

2009-10-21 @ 19:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0