Välkommen

Jag har fått en ny läsare. Det är min Skrin Frida. Och hon har redan kommenterat. Det ni, andra stackars läsare...tänk på det. Kommenterar man så kanske inläggen ökar i frekvens. Så vill ni läsa mer, skriv mer.

Nej nu hinner jag inte sitta här längre. Skriver på min individuella hemtentamen, min reflekterande journal, min essä om arbetsterapeutyrket, min artiklegranskning m.m. Jag har i allafall blivit en jäkel på att hitta tangenterna.

Bjuder på en 1 år gammal bild, nu är vi snart där igen:



Kommentarer
Postat av: carina

Skönt att höra att du har ett liv utanför böckerna.

2009-10-16 @ 20:02:09
URL: http://sinneskatten.blogspot.com
Postat av: carina

Skönt att höra att du har ett liv utanför böckerna.

2009-10-16 @ 20:02:10
URL: http://sinneskatten.blogspot.com
Postat av: helena

Men... det GÖR jag ju varje dag, LÄSER din blogg!!

2009-10-17 @ 13:21:40
Postat av: Frida

Gud va söt hon är lilla Alma! Hon är verkligen en kopia av sin mor! Frida

2009-10-18 @ 18:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0