I have a dream

Nu har det gått ett par veckor sen vi var i Sälen...det är inte det att det inte finns snö här, för det gör det...i massor. MEN jag längtar tillbaka. Det var skönt att bara läsa lite muskler nån timme om dagen, inte läsa på nervsystem och ganglier och basala kärnor som man inte begriper sig på. Så nu blundar vi och drömmer oss tillbaka:

Första fikan (hann vi ens packa upp innan kakfaten åkte fram??)



Moster har precis schhhhat på lilleman, det är därför han är så tyst ;)





Eller så blev han bara rädd för rånarna i hallen




Det bet bra i kinderna i E8'an...



Men mor i stugan hade just haft en rånare i hallen...och gick vinnande ur striden



Alma tittat fram ur trollens stuga. Trollskogen åktes om och om och om och om...igen




Orvar i dasset var roligast av alla...gissa hur många gånger dom hört på dagis:
-Stäng dôrra...dä drar om räääva...





Tröttnar man på slalom kanske en modellkarriär vore nåt





Klappa inte renen utan horn stod det på en skylt vid samen...tror inte jag klappar den med horn heller. Men bakom renen var det lungt, det var mest samen som var lite galen



Nej, nej,,,nu vaknade jag...typiskt. Får väl drömma vidare nån annan dag (när jag orkar ladda upp mer bilder)



Kommentarer
Postat av: Anna skrin

fina bilder!! ni ser ut o haft skoj

2010-02-22 @ 21:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0