Tentaskoj

Tenta i sig är väl inte så upplyftande men jag har flabbat till ett par gånger idag när jag tänkt på min avslutning på tentan. Det är strikta regler när man har tenta, väskor och jackor måste hängas utmed väggen och får inte medtagas till platsen man sitter vid. Salen är låst, man får inte gå på toa första och sista timmen m.m.  Tentatiden var mellan 9-13 så jag köpte med en påse nuts n' fruits. Efter 2 timmar tyckte jag att jag var färdig med det jag kunde och gick och hämtade min jacka och väska och gick ur tentasalen och in på toaletten. Där såg jag en blå vante sticka upp ur min jacka. Jag har inga blå vantar i min jacka. Skit också, vad pinsamt. Fick gå tillbaka och givetvis är ju dörren låst. Jag fick rycka och slita ett par gånger och knacka lite försiktigt tills nån kom och öppna. Tillslut kom jag in och smög och bytte jacka. Gick till min och Carres uppsamlingsplats, ett fik en bit ner på gatan från skrivsalen...och upptäcker att jag inga Fruits n' nuts har med mig. Dom hade jag lagt i den främmande jackan.

Hade gärna velat se minen på den som ägde jackan när han upptäckte en påse nötter däri. Fick veta att det var en klasskamrat (rätt otroligt då det finns plats för säkert hundra personer om inte fler i skrivsalen). Får fråga i morgon om nötterna smakade bra :)

Hur tentan gick??? Hur ska jag kunna veta det...hade inget facit tyvärr. Återkommer om ett par veckor när resultatet kommer.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe ja de va på tiden att dom gjorde de nu :D aa sen har dom ju vart tsm i säkert 25 år hehe :D

2010-02-16 @ 19:08:33
URL: http://snorpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0