I kväll får ni inte missa...

Stjärnorna på Slottet. Med en största stjärnan Björn Ranelid. Det kan vara att jag såg honom helt lajv på vägen utanför Kiviks musteri i sommras. Eller att jag hörde ett radioprogram där Rickard Olsson intervjuade honom, också det i sommras. Och att det just dessa två dagar var kanonvarmt och så underbart som bara en svensk sommar kan vara. Han har helt enkelt bara blivit min stora idol efter det. I kväll kommer han dissa Linda Skugge och Leif GW bl.an och han är makalös på att tala om att han aldrig skulle sjunka så lågt att baktala nån annan människa just genom att precis göra det. Fast med så fina ord att man det inte går att tycka att han är dum. Tänk om man kunde det. Fast vilka jag skulle dissa då? Jag har ju inga ovänner. Vad jag vet.

Slänger in en bild på semestern till Kivik, då det var betydligt varmare än nu. Tydligen den enda bilden jag hade från när vi var just på musteriet. Men man kan ju inte ta miste på att vi var där.


Kommentarer
Postat av: Sofia Thor

Han har Filip och Fredrik att tacka för sitt kändisskap!!!

Hur kan du tycka om honom???

Älska att förundra, som Anna Anka eller???

2010-01-02 @ 21:50:21
Postat av: Maloo

Ranelid rules...på riktigt. Ingen falsk blygsamhet här inte. Och Anna Anka tror jag inte finns på riktigt, bara i seriefigurernas värld. Fast jag kan tänka på att det är med Ranelid som med oliver. Antingen älskar man dom eller hatar dom.Och jag hatade oliver till rätt var det var en dag då jag började älska dom :)

2010-01-03 @ 01:06:03
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0