Det är olika

Tänkte förut att man glömmer så lätt. Det är ju faktiskt bara 14 mars och antagligen har inte våren kommit tidigare andra år heller, bara att man glömmer av det från år till år. Men det fick jag allt se med egna ögon att det visst brukar/kan vara vår så här dags andra år. 15 mars år 2008 såg det i allafall ut så här i våran trädgård. Så bort, bort, bort nu snö.

Annat som hänt sen sist är att jag gjort en tenta till som kändes lika illa som den senaste tentan. Neuro...nånting är tydligen inte min grej. Anatomin klarade jag däremot med bravur. Den hade jag ju redan fått sagt till mig att jag inte skulle klara då jag var i Sälen en vecka. Men tji fick dom.

I dag har jag gjort nåt jag inte gjort sen jag bodde i Götene, säker 10 år sen sist. Alfred har börjat på simskola och idag passade jag på att SIMMA jag med. 20 längder var vad jag mäktade med på en halvtimme. Det gick inte fort men det gick framåt (ibland nedåt;)). Nu har jag ont i ryggen då jag tydligen var mitt-tung och ryggen var som en ostbåge men jag är ändå stolt över mig själv.

Nu blir det snart middag. Steffo har kockat idag. Torsk,dillsmör, grönsaker  i folie. Barnen får ris men vi är ju trogna (!) LCHF'are sen ett par veckor tillbaks. Nä nu svimlar jag av hunger. Men som sagt, kolla länken om ni längtar till våren. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0