Ledigt

Efter persen i veckan med Historiaprov i onsdags på första världskriget och hemskamatteprovet i morses så tackar jag för mig och drar bort över helgen. Barnen är utportionerade och väskan är packad (näe, det gör jag nog i morrn bitti...vi ska ju inte åka förrän 07,00 ;-)) och i morgon middag är det jag som sitter på uteserveringen vid Mosebacke med en kall bira och blickar ut över Djurgården (om man nu kan det därifrån :s)

Försesten provade jag min kjol alldeles nyss, den som jag hade som mål att komma i till i morgons dato. Och se, jag kom i den förstår i go'vänner. Sist kom den ju till lårens nederkant och inte en tum mer utan att blodvite uppstod men nu fick jag upp den på första försöket. Tyvärr hade mina vader inte minskat så jag såg inte riktigt klok ut ändå så det blir nog nåt annat i klädväg i morgon ändå. We are going to travell light, all we need is our Visa (eller i detta fallet Steffos Visa, själv tar jag med mig CSNkortet. Alltid får man väl nån rabatt)

Nu blir det snarkebingen. Sov knappt nåt inatt och så fort jag somnade vaknade jag igen med ett ryck och funderade på om ifall Y=0 är X=0 och X=12 då är X=6 men vad är då Y och liknade saker. Värre mardröm har jag aldrig haft.Föruom i morses mellan 8-10 då.

Kommentarer
Postat av: mamma

Billigare ställe än Mosebacke lär du ju knappast hitta å om inte jag missminner mig så ligger det i bajenland....så om du skulle springa på Rami Shaban så kan du ju fråga chans från mig!

2009-04-25 @ 00:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0